tisdag 9 december 2008

Dagens shopping

Idag gick jag en sväng efter jobbet och köpte lite saker till kvällens pyssel. Började på Balders Hage där jag hittade så mycket fint, men till slut blev det bara en amaryllis och lite mossa. Måste "värka" lite på det jag såg, inköp kanske sker senare i veckan. Sen fortsatte jag till Bolagret där jag köpte två stycken ljusstakar som jag ska ha i gästrummet. Fanns även för 4 ljus men jag köpte singlar för då kan jag behålla dem i rummet lite längre än bara till jul. Billiga som attan men väldigt välgjorda och fina! 49 kr styck!

Ska köpa något fint som jag kan antingen hänga mitt i hjärtat eller något snyggt band att knyta kring ljusen.

Sen gick jag in på Indiska och köpte lite smått och gott. Hittade ett supergulligt fat att lägga julens knäck och chokladpraliner på, även det otroligt billigt, 39,90 kr. De hade även hyacintlökar i 3 -pack och jag köpte rosa. Sen hittade jag ett "pennställ" till vårt skrivbord. Inte så superfräckt kanske, men stort och det får rum massor av pennor och de syns knappt heller, bra! :-)

Inga kommentarer: