måndag 15 december 2008

Länge sen sist

Har haft en bloggpaus över helgen. Det hela började med att jag flög upp till Oslo i torsdags för möten och direkt efter att jag landat här i Gbg igen så hade vi på jobbet julfest så jag åkte dit direkt. Hann liksom inte blogga emellan! Hahaha.

Mötet i Oslo gick bra och det låg lite snö över landskapet när vi flög in över stan och det såg otroligt vackert ut. Men innan dess så fyndade jag på Landvetter. Hittade den stora 7 armade ljuststaken Nordic Light som jag har kikat på ett tag till ett bra pris, 635 sek. Har en liten svart 4 armad sedan tidigare, men den stora är ju riktigt pampig och gör sig fin på julbordet!

När mötet var slut hade vi rätt många timmar kvar innan flyget skulle gå tillbaka till Gbg så vi bestämde oss för att åka direkt ut till Gardemoen och sätta oss i loungen och bara softa lite. Har ju upptäckt att den roliga shoppingen inte ligger på Karl Johan utan i ett område lite längre "upp" från där vi var så det hade tagit så lång tid för oss att förflytta oss hit och dit. Men skam den som ger sig, inne i Centralstationen där vi skulle ta flytoget ut till Gardmoen låg ju en Accessorize som jag bara var tvungen att gå in i. :-) Väl där hittade jag två små söta figurer som E ska få i julklapp! Visst är de söta!
Hittade även dessa söta små magneter som jag täntke ha till ett litet projekt i E's rum. Jag har nämligen en ram utan duk som jag tänkte sätta på väggen och ev. måla magnetfärg i ett lika stort fält och sedan måla vitt över. Då får hon en liten anslagtavla att hänga sina teckningar på som börjar ramla från dagis!

Inga kommentarer: