tisdag 23 december 2008

Dagen

Sedan någon vecka tillbaka har jag lovat E att hon och jag skulle ha mysdag dagen för julafton så sagt och gjort, efter att jag förberett revbensspjällen i förmiddags så åkte vi in till stan och fikade på Brogyllen här i Göteborg - de har sååå goda bakverk så det är inte klokt. Jag åt en Daimbrownie! Say no more! :-) E tog en muffins med vaniljkräm och hallonjuice och njöt av fulla muggar. Sen strosade vi omkring och kikade in lite affärer. Hade några fler julklappar jag skulle köpa till E men när vi igår kväll lade fram alla paket från oss, samt min familj i Sthlm så insåg vi att E kommer att få nästan 40-50 julklappar sammanlagt i morgon av alla runtomkring å det är way to much! Så det fick bli stopp idag, inga fler julklappar. Handlade dock till sambon och till några kompisars barn. Sen hittade jag och E några fina hjärtan att hänga i granen samt superduperfina julgranar som gnistrade som diamanter och det var 50% så klart så här dagen innan jul!

Vår gran går i vitt och kaffelatte färgade kulor så dessa "bling"graner blev kanonfina i granen, skulle ha köpt fler bara....






Hjärtan från Åhléns - matta och blanka och nu fick jag användning för de vita sidenbanden som jag köpte färdigsydda på IKEA, bara att hänga på ett hjärta på varje, superenkelt!E's upphängning, alla hjärtan på en och samma gren! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

check my reference go right here official statement website here discover here Gucci Dolabuy

neycheau sa...

imp source g3z56w8d17 replica louis vuitton bag replica bags f7r16m8x13 replica bags review hermes replica handbags a1d69b2l64 replica bags london replica bags us replica gucci bag c3e31u1q82 replica bags new york