torsdag 4 december 2008

Dagen

Sådana här trix gör att vi blir försenade nästan VARJE morgon när vi ska till dagis! :-)

Är inte helt kry. Idag kände jag mig nästan svimfärdig när jag gick upp och hade ont i kroppen och var allmänt seg. Det blev inte bättre efter några timmar så jag tog några Alvedon och då lättade det efter ett tag. Var sen iväg på ett event i eftermiddags och när jag gick tillbaka till kontoret så började jag känns mig febrig igen och frös så jag skakade! Satt på jobbet i en timme och sedan fick jag ge mig, det var bara att bege sig hem. Väl hemma gick jag raka vägen in till sängen och la mig med alla kläder på, under täcket och frös ändå! Sambon kom med Alvedon och jag slumrade till för någon timme. Efter det känner jag mig rätt så OK.
E är bara så söt. Hörde att hennes pappa sa att hon inte skulle gå in och störa mig för att jag var sjuk. Då kommer hon smygande in till mig och hoppar upp i sängen och frågar "-mamma dålig?"..."-ja" sa jag. Då kryper hon ner bredvid mig och säger "-jag oxå trött, vi ligga här nu". Och så klappade hon mig på kinden! Så himla sööööt!

Inga kommentarer: