måndag 1 december 2008

Helgen

I fredags for vi upp till min hemstad för att fira min farmor som fyllde 80 år samt min mamma som oxå fyllde år samma helg. Resan tar ca 6 timmar med matstopp så man är rätt trött när man kommer fram. Vi hade i alla fall en mysig stund hos min mamma och hennes sambo där vi firade henne med med paket och tårta. E's kusin var även på plats så det fick stoja omkring i några timmar!


I lördags hade jag ordnat en "dejt" med mina vänninor på stan för en fika. Några hade med sig sina barn och vi fick faktiskt 1 ½ timme med prat om ditten och datten. Märker hur mycket jag saknar dem när jag träffar dem, har så mycket man vill prata om! :-)

Hann även att shoppa! :-) Hittade en superfint armband och örhängen på Edblad&Co som blir perfekta till julfesten i nästa vecka.

Inga kommentarer: