tisdag 23 december 2008

Pyssel

Klädde struten med vanligt smörpapper inuti för att inte förstöra den ifall knäcken kladdar...å det brukar ju den göra! :-)

Julpysslet börjar gå mot sitt slut och nu gäller det att bara sätta sig ner och njuta av det som komma skall. Lediga dagar med nära och kära och förhoppningsvis SOVMORGON!
Igår fick jag rätt mycket gjort, kokade knäck kl 22.30.....

Och sedan började jag med att binda min julkrans som skall sitta på spiselkransen.
Använder en stomme av pil som jag klär in med olika sorters ris.Idag hade jag planerat att köpa dekorationskål och sätta i - men när jag kom ner på stan idag så var den slut och jag orkade bara inte gå runt och leta med E i vagnen och kassar i överallt. Den får duga nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

var hittar du den urfina konen? :)