söndag 10 augusti 2008

Senaste inköpen

Kunde ju inte låta bli att köpa detta gulliga set på HM till E, My Melody!

I torsdag sprang jag lite på stan efter jobbet och köpte lite nytt till hösten. Behöver i princip köpa en hel garderob för i och med att vi blåst ut hela sovrummet, rev vi de befintliga garderoberna, så passade jag på att rensa och det ordentligt! Så nu behövs det nytt! Hahahaha
Gillar grönt! Den här klänningen hittade jag på HM, blir perfekt till jeans, eller bara till ett par snygga boots.
Superskön tunn blus från HM.
Tips! Har inte varit inne på Gina Tricot på evigheter och hittade linnen där som jag tror blir perfekta till hösten/vintern. Långa och i 95 % bomull 5% elestan, fanns i oändligt många färger och kändes som en schysst kvalité. Söt spets i kanterna och "vågig" kant nertill. Jag köpte M, är en 38-40 i normala fall, men kunde gott och väl köpt S tror jag. 129 kr kostar de och jag råder Dig att gå och prova dem!

Inga kommentarer: