lördag 16 augusti 2008

Helg!


Igår kom jag hem från vår konferens och det var sååå skönt! Hela vägen tänkte jag "-åh, jag ska ta ett stort glas vitt och sätta mig på balkongen och sola lite!"...Å vad hände - jo, när jag hade hämtat E och stod utanför dörren upptäckte jag att jag inte hade några nycklar hem och sambon skulle inte komma hem förrän om 1,5 timme...suck! Som tur var var grannen hemma så vi fick husera en stund hos honom så det var ju tur! Mitt i allt bajsade E så det stod härliga till! Inga blöjor! Hahaha..nåja, sambon kom ju till slut å jag fick mitt vin! :-)


Men först åkte vi och handlade och jag måste få säga, vår ICA Maxi som ligger närmast är helt suveräna. Jag har inte varit där på ett tag(E är ibland omöjlig att ha med så inköpen har sambon fått göra den sista tiden, nyttigt för honom kan jag säga! :-) ) och upptäckte att de hade tagit in ett stort sortiment av Le Creuset, i en ICA affär! Helt otroligt! Sen hade de även några av de nya serierna från Höganäs, jag blev mycket förvånad, trodde inte att ICA kunde ha sådana sortiment hos sig. Kul!

Sprang förbi klädesavdelningen å hittade en supersöt bolerokofta till E för 19 kr!!!!! I gråmelerad trikå med vita prickar, perfekt till dagis! Hittade en liten söt bok med glitter på omslaget så det fick bli en "fredagspresent"!

Inga kommentarer: