måndag 25 augusti 2008

Dagens shopping

Hade lite ärenden att uträtta på stan idag. Bl.a. lämnade jag in korten som jag skall förstora och ha på väggen ovanför sängen. Bilderna är tagna i svartvitt och är på E's fötter när hon nästan var nyfödd, tror det kommer att bli bra med vita ramar. Nå i alla fall, "råkade" springa i på HM och där hittade jag fina höstkläder till E, bl.a. en ny jeanskjol som jag tror kommer att bli jättefin tillsammans med den nya tröjan från Ralph Lauren som jag beställt från USA.
Sött diadem till E!Praktiska tröjor att ha under kortärmade klänningar nu när det börjar bli lite kyligare väder ute. Å sen en massa strumpor förstås! Det går åt en hel del på dagis kan jag säga. E tar tydligen av sig sina strumpor och sen försvinner de bara...känns det igen kanske?

Inga kommentarer: