tisdag 5 augusti 2008

Dagens shopping

Hann även att ta en sväng på HM innan jag gick tillbaka till jobbet och jag hade ETT uppdrag - att hitta nya strumpor till E. Svårt att hitta enfärgade strumpor och framför allt vita - till slut hittade jag ett 5-pack med randiga strumpor i olika färger som blir helt OK. Får kolla om de har vita någon annanstans. Sen kunde jag ju inte låta bli att köpa denna toksöta mössa till E som blir perfekt nu till sensommaren/hösten! Så underbart söt! Rosetten är brun och den är tunt stickad i mjukt garn.Efter jobbet gick jag och köpte nytt busskort och passerade en Nilson och hittade dessa fräscha sneakers på rea för endast 99 kr! De blir perfekta till mina nya vita jeans de här sista veckorna av sommaren!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej söta du! Det känns plötsligt som så länge sen :) Hoppas att ni har haft en underbar sommar och att du är riktigt nöjd med ert nya sovrum ! Det ser fab ut ! Och vilka läckra kuddar du fixat med hjälp av din mamma :) Jag önskar dig en lovely dag på jobb! Kram! :)

"M" sa...

Hej!! Ja,det var ett tag sedan. Vi har varit iväg på semester som du kanske har sett på min blogg, så det har varit fullt upp. Såg att ni hade varit på besök i Gbg, nästa gång får vi nästan ta och försöka träffas, ta en fika! Ja sovrummet börjar bli klart nu, det är bara lite fönstermålning kvar. Tack, är jättenöjd med kuddarna! *kram*