söndag 10 augusti 2008

Regn och rusk!

Grattis Emma Johansson som tog silver i cykling idag. Jag stod upp och hejade framför TV'n vilket E tyckte var jättekul!

Söndag igen och vädret bjuder inte upp till några roliga aktivteter utomhus direkt! Suck! Åndra sidan spelar det inte så stor roll då jag inte varit på topp i helgen. Vi var ju barnvakt i fredags och redan då kände jag mig lite underlig(mer än vanligt,haha). Barnen somnade som de skulle och i går morse vaknade vårt lilla troll först så klart, 06.30, pling! De andra två sov sött så vi fick verkligen hålla i E för att hon inte skulle gå in och väcka dem. Efter ett tag hörde vi små fötter å så var vi fyra stycken som kollade Bolibompa i vår säng! Efter en låååång stund vaknade 4-åringen, storebror, och vill ha frukost så det var ju bara att stiga upp och duka fram!

Igår var jag inne hela dagen, mådde inte bra, kände mig hängig och hade inte matlust. E och sambon fick äta själva och passade på att vila lite emellanåt. Skumt! Idag mådde jag liite bättre när jag vaknade och nu känns det faktiskt helt Ok. Vi får middagsbesök ikväll så tills dess ska jag nog vara i toppform!

Inga kommentarer: