måndag 4 augusti 2008

Helsingör

"-jag gillar köttbullar!"

Innan vi åkte från Båstad passade vi på att ta en fika och det blev köttbullesmörgåsar förstås! :-) Fiket låg i anslutning till outleten och var mysigt gammaldags.Väl framme i Helsinborg checkade vi in och E öppnade sin lilla överraskningspåse hon fick i receptionen, sugrör, pennor å ritbok å en glasskupong, hon var överlycklig! :-)
E på båten över tilll Danmark/Helsingör.
Det finns några superfina affärer i Helsingör som har inredning i min smak. Den här hittade jag på en gång när vi kom i land och de hade inredning i svart å vitt, snyggt!Den här fina cykeln såg jag på gatan och var bara tvungen att fota den, jag är på jakt efter en ny cykel där jag kan ha E därbak och den här hade massor av fina detaljer som inte riktigt syns på bilden.
Lite lättare lunch tillsammans med en öl, såklart, vi var ju i Danmark!

Inga kommentarer: