måndag 22 september 2008

Upprördx2

Ikväll har jag kikat på två dokumentärer(den ena sändes i Kanal5, tveksamt om det kan kallas dokumentär då va? Snarare "snaskTV") som gjorde mig upprörd fast av helt olika skäl. Den ena handlade om naturister och det var väl inte så mycket i deras livsstil som upprörde mig utan det var mer.......hm...host, host...deras.....kroppar!! Helt klart är ju att vi människor ser vääääääldigt olika ut! :-).....usch! :-)

Det andra programmet var "Inte som min syster " SVT1 och handlade om bortgifte i Libanon..say no more.

Tänk om människorna i den första skulle springa sitt nakenlopp(som de gjorde i program 1 med alla resterande bybor stirrandes längs banan, som om de nakna vore någon form av utomjordingar, såg rätt komiskt ut, för att inte nämna hur män ser ut när de springar nakna, jag menar, herregud, usch och fy!) i Libanon?

Är inte speciellt pryd men ser ju lite komiskt ut alltså! Tycker jag!
Bild till det här inlägget känns onödigt...hahahaha

Inga kommentarer: