måndag 1 september 2008

Helgen


I fredags åkte vi upp till min hemstad för att fira min pappa som fyllde 60 år. Väl framme fick jag sätta igång med att förbereda inför hans gardenparty, duka bord, fylla på med ljus etc, etc. Min pappa lever själv så det här med framförhållning är väl kanske inte hans bästa sida! :-) Sambon och E gick till min bror och hans familj och sedan anslöt jag, och väl där förberedde vi presenter, ballonger och serpentiner inför tolvslaget! Jag var sååå trött när det var dags att gå hem till pappa och fira honom, men efter att ha överraskat honom med bubbel och ballonger så blev man rätt pigg...kan ju ha varit de där glasen med skumpa oxå!...hahahaha

5 kommentarer:

Snart tretti sa...

Haha, ja bobbel har jo den effekten at det pigger opp litt..:)

Anonym sa...

Hej.
Det låter som helgen var bra.Är ni klara med sovrumet snart?Längtar efter att få se det och få litte tipps inan vi sätter i gång.
Hoppas att du haft en trevlig Tisdag.
Kram Madelene (Landvetter)

"M" sa...

Grombaben - :-)ja det är ju så! Hahaha, gott som tusen är det oxå! Har hittat en mycket prisvärd champagne som jag verkligen kan rekommendera! Har fått bra omdömen i svensk press och heter Alexandre Bonnet, kostar 219 sek på Systembolaget. Annars är Môet en favvis, men Alexandre är helt klart MYCKET prisvärd, om du gillar bubbel vill säga... :-)

Madelene - Tack snälla du för hälsningen! Vår helg var verkligen kanon och mer bilder från sovrummet kommer, I promise! Kul att du vill se det Madelene! Idag har jag haft en rätt späckad dag med lååångt möte med mina norska kollegor, fullt upp! Ha en toppenkväll!

Snart tretti sa...

Åh! Den må jeg teste altså! Håper den er å få tak i her i Norge (da koster den sikkert mye mer, haha!) :) Jeg ELSKER bobbel:):)

"M" sa...

Ja, du lär nog få betala lite mer i Norge! hahahahha. Hoppas du får tag på den, berätta gärna sen vad du tyckte!