tisdag 2 september 2008

Fönstershopping


I lördags hade jag hunnit att förbereda så mycket att jag och sambon fick några timmar på stan, mötte upp några vänner och gick och strosade. E var hos sin mormor och skulle komma direkt till festen som började kl 17.00. På stan hittade jag en söt kudde i "shabby chic" som skulle vara fin i E's rum. Tycker shabby chic stilen är fin, men i lagom mängder. I den här butiken gick allt i den här stilen och kudden hade varit fin till E's Lexingtonkuddar på hennes säng. Har satt min mamma på att sy en kudde i rosa Ralph Lauren tyger, samma modell som jag gjorde till vårt sovrum.
Det blev inget inhandlat utan jag gick mest och kollade ut saker som skulle kunna passa här hemma, så nästa gång kanske jag slår till!

Är lite svag för sådana här kakfat på fot med glaskupol, den här skulle kunna rymma en liten liten tårtbit, kanske till min egen födelsedag om några veckor...?Även fast sommaren nu är på sista versen så var det nära att jag köpte denna lilla Adirondäckstolen, den var på rea! Men nej, jag lyckades tygla mig! :-)

Inga kommentarer: