torsdag 25 september 2008

Gårdagen

Igår flög jag ner till Köpenhamn på förmiddagen med en kollega för att vara med på en mässa strax utanför KPN. Spenderade ca 4 timmar på mässan och efter minglet beslöt vi oss för att åka in till centrum då vi hade ca 3 timmar kvar innan vårt plan hem till Göteborg skulle gå.
Vädret igår var ju bara sååå härligt så när vi kom in till Ströget så var det som att befinna sig nere i Paris/Milano, uteserveringarna var fulla och folk satt överallt och bara njöt av sensommarvärmen som svepte in. Sååå underbart! Provade lite stövlar eftersom jag fortfarande inte vet om jag ska behålla dem jag redan köpt! Hmm...

Passerde Pom D'api butiken och var bara TVUNGEN att gå in såklart! Herregud så mycket fint! Men oxå mycket "fluff fluff" kläder som jag inte gillar, men i kombination med något tufft så kan det ju vara superfint! Dessa jackor satt i skylten och den beige var to die for! Men 2000-3500 kr för en jacka är lite för mycket t.o.m för min lilla prinsessa! Hahahahahahahah

Den här rosa var ju oxå en klar vinnare!

Strax bredvid låg en annan fin barnklädesbutik som hade Moncler jackor, Ralph Lauren och Ugg stövlar, där vågade jag bara inte gå in...dagen för löning! :-)

Inga kommentarer: