lördag 27 september 2008

Gårdagen

Pappsen dök ju upp i torsdags och det var ett kärt återseende! Var ju inte så länge sedan vi var uppe i min hemstad, men det är alltid lika roligt när man får besök av familjen här i Gbg!

E håller sig tätt kring morfar hela tiden och han ska hjälpa henne med allt! hahahaha

Igår tog jag även med mig mina stövlar som jag köpte tidigare i veckan. Har ju varit så osäker på om det var "rätt" stövlar för mig. Lämnade tillbaka dem på Nilson och tog en snabb runda på stan och hamnade till slut på Viktora Ask....och där hittade jag dem! Tyvärr till ett dyrare pris än jag hade tänkt mig, MEN nu är de mina och jag har haft dem idag och de är sååå sköna!!!!

Otroligt dåliga bilder, men det är snörning i bak på stöveln. De är i tjockt läder och luktar gudomligt gott! :-)

Inga kommentarer: