fredag 5 september 2008

Tapeter

Idag var jag ute på lunchen och tittade på lite tapeter till mina nästa projekt här hemma. Nu är det E's klädkammare som ska stylas samt ett kapprum i vår hall som även den skall fixas i ordning. Hittade en tapet från Ralph Lauren idag som skulle vara såååå fin i hallen, visserligen dyr, 1200 kr/rullen, men å andra sidan behöver jag bara 1 rulle.Tapet från Ralph Lauren. I spegeln på väggen ser ni det lilla kapprum som vi har i hallen och där inne tänkte jag göra en fondvägg med denna tapet. Pallen i hallen ska få tyget Elefant från Svenskt Tenn samt att jag rama in de 3 återstående affischerna som jag beställde från USA. Det blir mycket vitt, lite svart och rosa. Pallen har jag själv ritat och fått tillverkad för 15 år sedan av min bror.

Inga kommentarer: