lördag 15 mars 2008

Sista dagen

Apelsin träd mitt i centrala Cannes.

Som sagt, dagarna har varit fyllda med jobb och på kvällarna har vi varit iväg på middagar eller bara tagit det lugnt. I onsdags var vi fyra kollegor som gick ut och åt enkelt på en restaurang i närheten av hotellet. Det var såå skönt att få slänga av sig kostymen och sätta på sig sina jeans!
I går morse hade vi ett tidigt plan att passa, det gick kl 07.00 från Nice, ca 40 min från Cannes, så jag ställde klockan på 04.45....sen när vi väl var framme vid flygplatsen har planet försenat 1 ½ timme! Det fanns inte så mycket att göra där kan jag säga kl 06.00 på morgonen! Vid 7 öppnade några taxfree's och jag tog kameran på en sväng! Nu ångrar jag mig att jag inte köpte den balla ishinken från Möet&Chandon med tillhörande flaska som bara kostade €54 på flygplatsen, nåja jag fick ett foto i alla fall! :-) Dragkedjorna på sidorna drar man ner och "väskan" blir vid och perfekt att fylla med massor av is! Den går i vitt, rött och marinblått - perfekta Lexingtonfärger! Hahahah

Môet&Chandon med Swaroskikristaller - en självklarhet på Cannes flygplats, eller hur? :-)




Ännu ett champagne märke på flygplatsen.

Inga kommentarer: