lördag 15 mars 2008

Fredag

Liten påskpresent till E från Cannes, Dora hink med påskgodis!

När vi väl kom på planet från Cannes var det på det berömda håret att vi skulle klara anslutningsflyget till Göteborg från Wien där vi mellanlandade så när planet taxade in på Wiens flygplats fick vi som skulle vidare till Gbg springa av planet och in i väntande bilar och körde de oss i illfart ill nästa plan som var på väg och lyfta!!! Vi kände oss som filmstjärnor! Hahahaha

Landade vid 13 tiden i Gbg och åkte direkt hem för att vila lite innan E och sambon skulle komma hem, men väl hemma kunde jag inte stå emot, utan jag tog E's vagn och gick till dagis för att hämta henne! Hon blev sååå glad när jag kom att jag började gråta lite, så härligt att vara hemma igen! Fast visst längtar jag tillbaka - mer till vädret där nere än till jobbet på mässan! Nästa sommarsemester kan jag tänka mig att åka ner dit, hyra ett hus och bara åka omkring och kika på små byar.

Nu har jag nästa resa att se fram emot, i slutet av veckan åker vi till Thailand och blir borta i 4 veckor!! Såååå skönt!!

Inga kommentarer: