lördag 15 mars 2008

Fönstershopping


I torsdags tog jag och en kollega en promenad i solskenet under vår lunch, satte oss vid en fontän och tittade på folk som passerade. Vi hann även med lite "fönsterhopping" innan det var dags att gå tillbaka. Hittade en exklusiv Kitty butik som jag inte fotade i, men väl Kitty som var målat direkt på väggen utanför.

Den här baddräkten hade inbyggda flytkuddar och var i rosa och guld! Rätt fräck, men sambon hade skrikit rakt ut om jag hade köpte den till E!

Som sagt, det fanns massor av Kitty prylar men dumt att köpa nu när vi ska till Thailand om några dagar - där finns allt det här fast för en fjärdedel av priset.

Den här Kitty dockan har jag sett på nätet ett flertal gånger och den var precis så söt som jag trodde i verkligheten. Hoppas jag hittar den i Thailand!

Inga kommentarer: