lördag 15 mars 2008

Dagen


Dricker påskmust just nu - så gott! Charlotte Perelli vann och låten och uppträdandet var klart bäst!
Idag har vi inte gjort så mycket, har börjat att lägga fram lite kläder inför resan + lite annat smått och gott som skall med. Vi ska försöka hålla oss till EN stor väska när vi åker ner och väl där kommer vi att köpa en stor till att ha med hem med allt vi shoppat.
Har även träffat E's farmor och farfar idag - de är så ledsna att hon ska vara borta såå länge - men de ska följa oss på vår resdagbok som vi ska skriva under tiden.
I morgon blir det till att gå igenom vad som ska med och vad som skall tvättas innan dess - gud vad pirrig jag börjat att bli nu! Tjoho!!!!

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Cannes hørtes bare helt fantastisk ut! Og så deilig for dere å reise til Thailand snart! Gleder meg på deres vegne:) Kommer du til å blogge derfra eller?

Anonym sa...

Hej "M"
Tänkte bara läsa lite snabbt och önska dig och din familj en härlig månad i Thailand, låter fantastiskt härligt! Har inte varit där - ännu! :o) Frankrike däremot - det och Italien är min familjs favoritresmål, härliga bilder du lagt upp. Blev inte så lite sugen på att åka ner NU, får ägna kvällen åt att finna resa tror jag... Hur som helst, hoppas ni får en underbar vistelse och Glad Påsk, kram från "P"s mamma "K"

"M" sa...

Grombaben - tack snällaste! Ja, jag ska försöka blogg från Thailand. Vid tidigare resor har vi varit flitigt internetcafé användare, men nu med E så är det lättare att ha med sig en dator ner och blogga "hemma" på hotellet tror jag. Sen får den fungera som DVD spelare för E oxå!

"P"s mamma "K"- tack sötaste du! Vi längtar något så otroligt mycket just nu! Thailand är helt fantastiskt fast annorlunda än semester i Frankrike och Italien, DET är oxå super kan jag tänka mig. Vi kommer definitivt att åka dit så fort som möjligt när kassan tillåter då jag blev helt förälskad i just sydfrankrike! Åhhhh! Har "bara" varit i Paris förut.
Önskar dig och din familj en underbar påsk! Kram M