söndag 9 mars 2008

Helgen

E håller hårt i sin lilla kasse från Zara!

Igår tog vi en promenad ner på stan och åt lunch och shoppade. Jag var på jakt efter ett par bra skor till veckans resa till mässan i Cannes. Hittade ett par svart låga skor i skinn som jag hoppas blir bra. E shoppade hon oxå. Hittade en fin mjuk plyschoverall som kommer att bli perfekt för henne under flygresan till Thailand. Den hittade vi på Zara och vet ni vad, den kostade bara 99 kr för båda delarna. Bild kommer senare.



E tyckte det var konstigt att "tanten" inte hade något huvud! :-)

E på Akademibokhandels hörna för barn, där får barn sitta och läsa samt att man kunde ta en fika mitt bland alla böcker! De har även sagoläsning kl 10 varannan onsdag, synd att jag inte visste det när jag var mammaledig med E. Tips till er andra som är hemma med era små!

Inga kommentarer: