onsdag 19 mars 2008

Dagens shopping!

Var in på Pocket Shop idag och köpte 2 pockets som jag hoppas att jag får tid till att läsa på plats i Thailand. Sen köpte jag ett par gråmelerade "mjukis"byxor att ha under flygresan, men när jag kom hem ikväll så var det lite väl tighta, sött på en 17 åring, men på en 35 åring ser det mer ut som långkalsonger! :-) Det blir till att byta i morgon innan jag åker hem för att packa det sista.

Gud så pirrig jag är just nu! Ni kan inte tro't! Hoppas jag kan sova lite ikväll nu.

Köpte även ett par små böcker till E att ha på planet - men vår förhopping är att hon ska sova det mesta av tiden. Hennes Pippi figurer åker med oxå, samt två Pippifilmer som hon kan titta på på laptopen under resan. E's tredje bokpaket har kommit oxå, måste försöka komma ihåg att hämta ut det på väg hem från jobbet i morgon.

Nej, nu är det dags att se över packningen för handbagaget - ombyten, välling, nappflaskor och allehanda saker ska få plats!
Nästa gång jag skriver ett inlägg är vi i Chiang Mai, Thailand.
Hej hopp!

Inga kommentarer: