torsdag 26 februari 2009

Besök i helgen

I morgon får vi besök av kompisar från min hemstad. De ska stanna över helgen och det ska bli sååå mysigt! Mycket god mat och dryck utlovas! :-)

Var in på Åhléns idag och gjorde ett fynd! Hela 5,5 timmar med Mr Darcy för 99 kr! Som hittat!
Den brittiska versionen är helt klart bättre än den amerikanska och Colin Firth är ju bara såååå sexigt trulig! hahaha

Väl hemma ikväll for vi ut till ICA Maxi och jag säger det igen - de är fantastiska, speciellt när de rear ut lyktorna jag suktat efter, 99 kr styck istället för 229 kr st. De är stora, vita och ger ett supermysigt sken och passar lika bra inne som ute på balkongen i sommar!


Asiatiska trälyktor

Sen blev det lite reaböcker både till E och till oss. Jag köpte den här....
...underbara recept och bilder. Har även den förra och bläddrade igenom den nya ikväll och det såg lovande ut. Vi ska ha vänner här hemma på middag helgen innan vi åker till Thailand och hittade några recept som jag tror att jag ska laga till dem!

Inga kommentarer: