torsdag 12 februari 2009

Frissan och hotellbokning

Ringde igår och fick tid idag hos min favvisfrisör! Världens goaste tjej som jag känner stort förtroende för när det gäller mitt hår och vad det tål. Nu har jag highlight:at med ljusa slingor, känns bra!
Ikväll har vi även bokat 4 nätter på ett hotell i Bangkok, samma som vi bodde på förra året. Har ni vägarna förbi Bangkok så kan jag verkligen rekommendera detta! Deras frukost är ljuvlig!


Frukost på Pullman - sushi, dim sum, nudlar, fattiga riddare, stekt ägg och croissanter med sylt. Inget jag äter varje dag här hemma direkt! :-) Det fanns oxå "vanlig" frukost så klart!

7 kommentarer:

Fröken Lefflers mamma sa...

Härligt nu är det inte långt kvar tills ni reser, fast först har vi ett par träffar inplanerade, skoj! Förresten, lilltjejen har precis fått sin första tand!

"M" sa...

Läste det precis!! Kul!!! Håll i tuttarna nu bara! :-)
Yes, vi har 2 träffar inplanerade, jädra kul du! Kram

Anonym sa...

Hej tjejen ! FÖRLÅT att jag inte hört av mig ang. hotellet du ville att jag skulle kolla in åt dig på Kata Beach. Tiden i Phuket gick SÅ fort och jag hade massa strul med internet som bidrog till att jag ligger galet efter med både mejl och annat... Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig den här gången:( Var är de deras nya hotell ligger? Jag har besökt vänner som bott på deras hotell nära beachen och det var riktigt fräsht men kanske inte så barnvänligt.. ? Men om man bara ska ligga på stranden så fungerar det (de hade ingen barnpool). Vad härligt att du har en resa att se fram emot ! :) Själv längar jag redan tillbaka för våra 30 dagar gick på tok för fort. Kram ! :)

Anonym sa...

Hej.
Hoppas allt är bra.Blev nyfiken på vad du klipper dig jag vill nämligen gå till någon ny frisör.
När är det ni åker?
Ha en fortsatt trevlig Måndag.
Kram Madelene(Landvetter)

"M" sa...

Anna-Stina - Ingen fara vännen! Det lutar åt det som ligger vid beachen, nära till stranden! Har läst omdömmen om det som är helt nybyggt och tydligen är det MASSOR av nivåskillnade=inget för oss! :-)
Har förstått att ni haft problem med internet, så no worries! Hoppas ni kommer iväg igen å då kanske medan vi är på plats! Själv åker jag upp till Oslo nästa vecka för möten i rådhuset hela dagen. Kram kram

Madelen - jag klipper mig hos Tor&Freja på Lilla Kyrkogatan här i Göteborg. De är superbra!
Hoppas allt är bra med dig! Kram

Ann sa...

Åh så kul att komma iväg nu när det är så kallt här hemma.

Vi brukade bo på Baiyoke hotell i Bkk. Ligger så centralt och jag gillar utsikten trots höjdskräck.;)

Har du varit där? Det är ju Thailands högsta byggnad o längst upp finns ett snurrande torn med sjukt fint utsikt över hela Bkk.

Dessutom finns det en restaurant med spännande buffé från hela världen. Billigt och väl värt ett besök.

kram o må väl!

"M" sa...

Hej Ann!!
Jepp, där uppe har vi varit, otroligt utsikt! Testade dock inte maten, kanske vi gör nu den här gången! Va fint ert kök har blivit! Kram kram