torsdag 26 februari 2009

Hur tänkte man?

Igår var jag som sagt i Oslo. Flög upp tisdagskväll, trött, förkyld och med en fruktansvärd huvudvärk. Väl framme vid hotellet, 22.40, bestämde vi oss för att ta ett förmöte innan onsdagens fyra möten. Jo då....inte precis vad jag var upplagd för. Som tur var var det fler än jag som var trötta så vid 24.00 sa vi stopp och beslöt oss för att ses till frukost istället. Väl inne på hotellrummet tog det inte många minuter innan jag sov! :-) Vaknade igår morse 5 min innan telefonens alarm gick igång - varför är det alltid så? Varför vaknar man 5 min innan man ska? Just då kändes de 5 minutrarna som timmar som gick förlorade! När jag hade duschat och skulle klä på mig så upptäcker jag att de inte finns några ordentliga spelar, alltså helfigurspeglar. Den inne på toaletten var inte mycket till hjälp och den ovanför skrivbordet...tja...
Slår mig i backen på att det är en man som har bestämt inredningen för byxpress fanns det förstås! :-)

Inga kommentarer: