söndag 22 februari 2009

Söndag igen


Dagarna går så fruktansvärt fort just nu tycker jag, snart är det mars och februari som brukar vara en riktigt tråkmånad har bara susat förbi! Veckan har varit full med möten av olika slag, bl.a. träffade jag 2 gamla kollegor i onsdags och vi tog en bit mat efter jobbet och pratade om livet! Vi är väldigt olika vi tre och befinner oss i olika faser i livet men har väldigt trevligt när vi träffas! Min andra "dejt" hade jag i torsdags då jag träffade 2 andra kollegor från mitt första jobb här i Göteborg och vi hade massor av glada minnen att prata om. Den ena tjejen bodde i huset som jag flyttade in i när jag kom ner till Göteborg och tipsade mig om söka en tjänst på hennes jobb, så det gjorde jag, fick jobbet och träffade min sambo på kuppen!
Den andra tjejen var hon som höll i min anställningsintervju :-) Vi hade en supermysig kväll på min favvis Farelli's.

I fredags hade vi lugn och skön fredag, kollade Let's Dance och igår var vi bortbjudna på middag till min bästis på jobbet tillsammans med en annan bästis på jobbet! Tack tjejer för en trevlig kväll med MYCKET skratt och supergod mat!

Inga kommentarer: