onsdag 21 maj 2008

Klassträffen!


Ja, helgen spenderades in my hometown och festen var kul! Vi var ju några som samlades innan festen började, drack lite gott vin och försökt samla oss inför det som komma skulle. ;-)

Jag kan säga som så - att vi tvekade i några sekunder innan vi klev ur taxin för att gå in i festlokalen, men väl där hade vi jättekul! Dock var vi bara en handfull från just min klass men desto fler från andra klasser och skolor runtomkring. Det blev mycket minnen och frågor som: "-vem var du kär i när vi gick i skolan?" haglade! Hahahahahah

Min inköpta klänning kändes perfekt för ändamålet, uppklädd men ändå classy! Fick mycket beröm för klänningen så den lär jag använda en hel del i sommar.

Hann även att besöka några av de fina inredningsbutikern som "min" stad ståtar med. Köpte bl.a. vanliga fräscha örngott i storleken 60x80 som jag har letat efter från Gripsholm och deras kollektion "Empire" så det bidde en blå och en vit uppsättning, har ju rött sedan tidigare. Vi har två stora kuddar längst bak i sängen, perfekta när man vill sitta upp och läsa t.ex. Har varit svåra att hitta, men nu har vi så vi kan matcha med övriga sängkläder.

Inga kommentarer: