torsdag 8 maj 2008

Dagen...

Ännu en fantastisk vårdag i Göteborg! Svårt att hitta motivation till att sitta inne på kontoret när solen gassar ute!

I morse hade vi "avslutningsamtal" på E's dagis. Nu har hon bara 2 dagar kvar innan hon ska skolas in på nya dagiset. Kändes jätteledsamt när vi fick titta på bilder från E's tid på det här dagiset, samtidigt som det var kul att se hennes utveckling under dessa månader. Hennes fröken berättade med värme om E och jag tror nog att de är lika ledsna som vi att hon ska sluta. Hon blir nog sakand. Samtidigt blir det här en bättre lösning, så vi har lite dubbla känslor just nu. Efter jobbet sprang jag in på H&M för att köpa leggings till E som hon ska kunna ha på dagis. Lite tjockar som håller för lek. Men vad hände, jo, jag hittade visserligen leggings...OCH 3 toppar, 2 hårband och en jättefin vit spetsklänning...hahaha

Bra dagiströjor till E.
Hårband med prickar, ett rosa och ett blått.
Fantastiskt söt spetsklänning från H&M, 149 kr. Kan vara tuff till E's nya sneakers och nya rosa leggings.

Sen när jag kom hem hade E's Ralph Lauren klänning från USA kommit och den var jättefin den oxå! Det tog inte ens en vecka!

2 kommentarer:

Ludvigsdal sa...

Hej Vilken härlig blogg du har! måste bara fråga var handlar du ifrån ? tycker det är svårt att hitta RL kläder på nätet.
Mvh
Anette

"M" sa...

Hej Anette!! Tusen tack för ditt inlägg! Klänningen har jag faktiskt köpt via Ebay, brukar inte göra det, men halkade in och hittade en seriös säljare som jag kontaktade. Älskar deras kläder men som du säger, svårt att hitta på nätet. Vilket härligt hus ni har! Helt ljuvligt!