torsdag 22 maj 2008

1, 2, 3...


E har sedan en tid börjat att räkna och idag när vi busade efter inskolningen så kom hon till 14! När vi frågar hur många år hon ska fylla snart säger hon "-Tååå" och sätter upp ena handen med alla fingrarna i luften! :-) Tror hon har lärt sig detta på dagis för vi har aldrig pratat om det här hemma så det märks att hon snappar upp en hel del på dagis just nu. Hon bubblar och säger nya ord varje dag, det går aaaalldeles för fort nu känner jag, hinner knappt med. Samtidigt som det är sååå roligt just nu. Jag kan sitta och titta på henne i timmar och förundras att hon är MIN. Och det finns inget som kan värma ett mammahjärta mer än när hon ropar "-mamma" och vill ha hjälp med vad det nu kan vara. Då kan jag börja gråta av lycka. Tänk att jag är mamma...kan fortfarande inte förstå det ibland.....älskar henne så mycket att hjärtat vill sprängas.Oj, nu blev jag lite gråtmild känner jag! :-)

Inga kommentarer: