måndag 26 maj 2008

Igår

Redo för mysig kvällspromenad på självaste Mors dag!



Igår tog vi en mysig kvällspromenad i närheten av där vi bor. På ca 10-15 min når man en sjö och sedan fortsätter vägen genom ett mindre naturreservat. Vi gick och pratade om ditten och datten och E satt nöjd i vagnen och sjöng och pratade för sig själv. När vi väl kom ner till sjön så började hon skrika "-bada" och jag hade faktiskt tagit med mig en handduk ifall hon ville doppa fötterna. Men vad gör hon? Jo, hon springer ner till sandstranden och fortsätter ut i vattnet med kläderna på! :-) Sambon fick skynda efter ut i vattnet med skor och byxor! Hahahaha. E trodde förmodligen att vattnet skulle vara lika varmt som i Thailand! Men blev hon avskräckt? Nej, utan hon fortsatte att skrika "-bada" efter att vi burit upp henne så kläderna och blöjan åkte av och jag fick sparka av mig skorna och följa med ut i det iiiiiiskalla vattnet. Men bada, det gjorde hon! Dock bara i några minuter för sedan kände hon nog att det var i det kallaste laget. hahahahah

Syns lite dåligt, men det står ett litet rådjur inne bland träden. E tittade storögt på!

Inga kommentarer: