onsdag 10 juni 2009

Vad 17 var detta????


Ikväll startade 3:an sin nya inredningsserie "Det stora byggslaget"! Blev nästan förbannad när jag tittade på det för sicka klåpare och vem skötte uttagningen till programmet? Blir upprörd bara jag tänker på det, höghus inne på väggen i cerise...och det där otroligt fula bordet som karlstackarn slet med i 3 dagar! Nej, fy så besviken jag blev, trodde de hade satt samman personer med någon form av koll på design och inredning. Svarta fyrkantiga blomkrukor uppe i fönstret var ju verkligen sista spiken i kistan..oh my! Men det är väl det som är meningen med programmet, att man skall engageras och tycka till! Hahahaha

2 kommentarer:

Lotten sa...

Mm jag håller med! Jag tror att uttagningarna koncentrerades på byggskicklighet.... tyvärr. Den stackars ingenjören från Kungsbacka höll på att göra mig tokig med sitt fruktansvärt fula bord..... det skulle varit gråa Skaisoffor till så hade bordet passat in ;-)

"M" sa...

ja, bordet tog nog priset, vad tänkte han med...å de andra som lät han hållas! hahahaha
Skaisoffor!! Hahahahahahhahahahaha