måndag 29 juni 2009

Pyssel och fynd för övrigt





Minishop har rea och detta är några fynd från dem! Linne och jeansshorts från Retour, basketkängor från Victoria.

Förra veckans reafynd hos Zara till E.

Inne på Joy hittade jag detta supersöta armband idag, 99 kr, perfekt till solbrännan. Mockabandet är i mörkbrunt.

Var in på Village idag och hittade detta thé som doftade ljuvligt!


I förra veckan hittade jag oxå nya lampskärmar till sovrummet. På rea, för 99 kr styck. Blir ett perfekt "bryt" mot det övriga "Lexingtonsaktiga" i sovrummet. Helnöjd!

Vit Hortensia i sovrumsfönstret, nyinköpt! Får se hur länge den lever..? HahaHar letat efter tofsar i svart eller grått med någon fin detalj och förra helgen hittade jag dem. De är i bomull och är ett skärp egentligen! Jo, det stämmer, var ner till Freeport och hittade ett par haremsbyxor från Saint Tropez för 25 kr! Sen var det 70% rea, så byxorna kostade 7,50.....och skärpet var med. När jag står vid kassan säger tjejen att jag ska ha ett "-sådant här skärp oxå!" och tar upp ett och lägger i påsen, DÅ trodde jag att mitt hade ramlat på golvet och hon lade upp det igen, men sen när jag kommer hem upptäcker jag att det var 2 skärp, för 7,50...fick ju ett par byxor på köpet oxå...hahahahahahaSambon var och handlade ikväll och kom hem med dessa! Nu är han vääääldigt populär här hemma! :-)

Inga kommentarer: