måndag 29 juni 2009

Mina projekt!




I förra veckan tog jag ut två föremål som hamnade under sprayflaskan, en gammal korg som stått och skrotat på olika platser här hemma och sedan en lykta som jag köpte under mitt besök till Ullared i höstas. Blev riktigt fint!

Och apropå Ullared, jag var där för några veckor igen och herre guuud så jag handlade! Det är ju faktiskt inte klokt vilka kap man kan göra där! :-) Handlar massor av presentpapper, snören, etiketter, klistermärken till Ebba osv osv. Helt klart värt att åka ner dit någon gång om året och handla på sig. Allt är verkligen inte skit och de har märkessaker som de allra flesta andra butiker. Jag är oxå a real sucker for rengöringsmedel, så nu har vi nästan en hel liten butik på vinden, bara att gå och hämta nytt när det tar slut, I LIKE! :-) Å jag som pratade strunt om Ullared för några år sedan....hahahahaha 6 kr rullen!

Inga kommentarer: