tisdag 23 juni 2009

Många bollar i luften...

Just nu är jag inne i en otroligt kreativ fas! Hahahaha. Hittar nya projekt hela tiden som jag påbörjar....å kanske inte riktigt avslutar som jag hade tänkt! :-) Men det är så kul att pyssla på kvällarna och jag njuter av dessa ljusa härliga sommarkvällar då det nästan är helt omöjligt att gå och lägga sig innan 23.30...
Förra helgen städade vi vinden och fick slängt hur mycket som helst. Har lovat grannen att ha ett loppisbord tillsammans med henne i höst...4 lådor med prylar väntar på nya ägare där uppe! haha
Hade även lovat sambon att slänga mitt gamla dockskåp från 70-talet som tyvärr fått sig en släng av fukt och inte är värt att fixa till(jag orkar nog inte det!). Men när jag stod där och skulle slänga det, så kunde jag inte! Det gick bara inte! Så det står kvar...på vinden! :-)
Så här i konfirmationstider hittade jag min egen konfirmationsklocka som aaaaalla skulle på 80-talet.

Inga kommentarer: