tisdag 19 maj 2009

Projekt klart!

:-) Jepp, strykbrädan står nästan ALLTID framme hos oss! :-)

Så fick jag äntligen gjort klart mitt foto-canvas-projekt! Bilderna är tagna av E i höstas och jag hade med dem på ett USB minne till Bangkok och lät printa dem på canvas på varuhuset MBK och det tog en timme och kostade knappt 400 kr för alla tre. Köpte kilramar på Claes Ohlsson som jag spände upp dukarna på. E blev såå glad när hon upptäckte sig själv på morgonen, dagen efter att vi hade satt upp dem.

2 kommentarer:

Lotten sa...

Jättefina! Jag önskar att jag tog lite mer bilder på barnen nu när de är större..... det blir aldrig av!

Kram Lotten

"M" sa...

Hej Lotten!
Ja, innan man fick barn så trodde man att man skulle hinna med så mycket när det gäller fota, skriva ner roliga saker de säger och gör...men det blir ju inte alltid som man tänkt sig! :-)
Kram