onsdag 6 maj 2009

Knep och knåp och fynd!

Tog tag i mitt indonesiska tyg som jag köpte under resan och började med 2 kuddar i måndags kväll. Sydde i blixtlås! JAG! Herregud att jag klarade det, men tur att kortet är taget på lite avstånd! Hahaha. Igår kväll blev det 2 kuddar till...bara 4 kvar att sy, puh! Men det var rätt kul och inte så svårt som jag trodde, så de resterande kommer nog att gå rätt fort....hoppas jag.

Min lilla "trädgård" på balkongen!
IKEA fynd. Sambon och jag var ju till det stora varuhuset i förra veckan och preciiis när vi ska betala så sneglar jag mot fyndhörnan och ser stolen jag kikat på ett tag till kontoret. Ord.pris 1295, nu 249! Ingen tvekan, lite dammig men inte mer jobbigt än att skura av den lite, tvätta dynan och den är som ny! Det är nog första gången som jag hittar något där inne, trots otaliga besök där inne bland skavda möbler och udda porslin!

Inga kommentarer: