tisdag 19 maj 2009

Äntligen hemma huset


Så var det då till försäljning nu - "Äntligen hemma" huset, för 12 miljoner kronor. Å tja, personligen är det inte mycket jag gillar i huset. Sängen i "master bedroom" är ju bara för gräslig och köket blev inte så som jag trodde att de skulle inreda det. Trädäcket är däremot superfint men uteplatsen med glastaket, nja....å den gröna färgen på huset, nej, no like!

Tvättstugen däremot, hahhaha, den skulle jag vilja ha och hobbyrummet, tänk att få ha ett eget rum där man kan stänga in sig och pyssla hela kvällarna! hahahaha

Men smaken är ju som baken! :-)

2 kommentarer:

Lotten sa...

Mmm jag håller verkligen med dig! Inte mycket i det huset jag skulle vilja ha ;-) Vad jag förstår så säljer det huset med inredningen...? Vem vill ha ett koncept helt av såå...? Jag bara undrar? ..Och för det priset oxå!

"M" sa...

Exakt. 12 miljoner och sen måste du kanske ändå fixa och ändra så att det blir så som du vill ha det. Blev faktiskt inte så impad av det när jag såg det färdigt!