onsdag 4 mars 2009

Kväll och morgondag


Nyss hemkommen efter After Work med jobbet. Var på ett ställe som hade sååå varmt i lokalen, helt galet! Trodde jag skulle smälla av. Kan ju även bero på att jag hade kostym för dagen men gud så varmt. Måste ta en dusch innan jag går och lägger mig.

I morgon är jag ledig - dagis har stängt pga studiedag så jag och E ska ner på stan och fika med en kollega och hennes lilla dotter som är 8 månader. Ska även passa på att gå och ta min spruta inför resan å kanske att det blir lite shopping. Såg en mycket trevlig tunika på Indiska som jag tror att jag ska inhandla i morgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej bloggis ! :)

Nu var det SÅ länge sen jag hade tid att mysa runt bland andra bloggar för tiden har gått så fort sedan vi kom hem från paradiset.

Kom idag på att ni väl reser snart? och när jag tittar in här så ser jag att du är i full gång med förberedelserna. Blir imponerad både över att du tar spruta och att du fixar med "miniapotek", det gjorde jag inte ens då vi var där i 6 månader ;)

Hur ser era resplaner ut? ska ni resa runt? blir det Kata och shopping i Bangkok? Oavsett så är jag helt övertygad om att ni kommer att få det helt underbart ! :)

Njut reseplaneringen för den är ju en stor del av resan den också!

Kram! :)

Anonym sa...

Ha, ha :) nu såg jag precis att ni reser om 19 dagar, 17 tim, 1 min och 50 sek. Mer exakt än så behöver jag så klart inte veta ;)

"M" sa...

Hej!
Ja, jag har läst att du har fullt upp så det är bara kul att du kikar in här! Ja, det pågår reseplanering för fullt just nu och som det ser ut så kommer vi att resa runt som vanligt. Börjar i norra Thailand med 4 dagar i Chiang Mai(superbra shopping!!) för att sedan flyga ner till Phuket, förmodligen Kata, sedan vidare till Koh Lanta i en vecka, vidare till Krabi, Ao Nang och slutligen Bangkok 4 nätter, ett måste! :-)Behöver lite shoppingtips ang. Phuket så om du har möjlighet så får du gärna tipsa mig. Tyckte att det var svårt att hitta "centrum" inne i Phuket stad men gillade shoppingmallsen utanför stan så klart! :-)Kram kram