torsdag 19 mars 2009

Galet!

E solar mot klippan med pappas IFK mössa! Hahahahahaha

Just nu snurrar allt på galet fort! Har otroligt mycket som skall fixas innan onsdag så helgen kommer att bli fylld med ärenden och diverse trixande och fixande! :-)

Vad har då hänt sedan sist - jo, Oslo har besökts två ggr, senast igår. Efter att jag landat igår här hemma, for jag in till Göteborg och gick på invigningen av TUR mässan, det var väl så där. Ikväll var jag dock inne på själva mässan och plockade på mig ett gäng broschyrer om Thailand - kanske att man upptäcker någon ny pärla någonstans?
Det har shoppats en del inför resan, lite kläder, bikinis, och annat smått och gott. Mina tunikor har kommit från England, ja två av tre i alla fall, den tredje fanns inte kvar i min storlek, men de två som kom hoppas jag blir bra på beachen.

I söndag hade vi en superskön picknick ute vid havet och E tog sig friheten att gå i vattnet med stövlarna på - tror ni hon hade kul eller? :-)




Nej, bilden är INTE från juli månad utan mars månad! Visst ser det härligt ut?

2 kommentarer:

Lotten sa...

Mmm vilka härliga bilder! Inget går upp emot en dag vid havet... oavsett årstid ;-)

Kram Lotten

"M" sa...

Hej Lotten! Ja, vi hade en underbar söndag vid havet och det är som du säger, vid havet i solsken eller snöstorm, kan vara precis lika mysigt trots ytterligheterna! Kram