torsdag 5 mars 2009

Dagen


Idag var jag ledig pga studiedag på dagis så jag och E softade lite i morse innan vi steg upp för frukost. Sedan tog jag tag i lite städning här hemma innan vi tog en promenad ner på stan för att möta min kollega och hennes underbart söta lilla dotter. Innan vi träffade dem gick jag till en läkarcentral där vi brukar ta våra sprutor inför våra resor till asien och efter bara 10 min väntan(drop-in) så var det vår tur. Jag trodde att JAG hade en omgång sprutor kvar eftersom jag hoppade över en spruta 2006 då jag var gravid med E men när sköterskan kollade upp oss båda så visade det sig att det var E som hade en omgång kvar, och hon låg och snarkade i vagnen bredvid! Hahahaha Medans vaccinet gjordes i ordning så väckte jag E och hon var MYCKET förvånad över att vi befann hos oss doktorn helt plöstligt! :-) Sprutan togs blixtsnabbt i låret och E rörde inte en min! Helt otroligt! Sen var hon värd en skumraket på cafét! :-)

Inga kommentarer: