söndag 9 december 2007

Inspiration till tusen

Bild från en av mina favvisbloggare, Anna från Australien, se länka nedan.

Hittade en blogg för ett tag sedan som jag lagt som en länk här till höger Absolutely beautiful things, den tjejen har verkligen ett öga för färg och form. Allt är inte vad jag själv skulle ha valt, men just hennes stil med alla dessa färger, så underbart! Det var ett tag sedan jag var inne på hennes blogg men ikväll var jag inne en stund och blev så inspirerad av hennes uppdrag och hennes eget boende. Ibland önskar man att man hade 6-7 olika hus, så kunde man inreda dem alla olika! Jag ääälskar vitt, men när jag ser den här tjejens färgglada hem(och butik) så blir jag så glad! Hon gör även fantastika stilleben med sina sideboards, hur får hon till det? Och hur håller man det snyggt och ifrån en 1 ½ åring...? Hmmm...

Inga kommentarer: