onsdag 4 januari 2012

God fortsättning!




Hej igen!!!

Tillbaka i bloggen efter jul- och nyårshelgen!



Hoppas ni alla haft det bra och är laddade inför 2012!?



Det blev en lite längre bloggpaus än jag tänkte mig, men den här veckan har jag haft fullt upp på jobbet så kvällarna har bara ägnats åt slappande! :-)


Vi har haft en jättefin julhelg med min familj. Många skratt, mycket god mat och massor av fina julklappar. Vi blev kvar i 5 dagar innan vi åkte tillbaka i förra veckan. Jag jobbade några dagar och sedan laddade vi om för nyår hemma hos finaste vännerna M och C.


E fick bl.a. en ny cykel, massor av PetShops, pyssel, kläder och massor av andra fina saker. Hon var verkligen supernöjd!

Själv fick jag ett gäng fina slickepottar från Rice, presentkort, söta sprits-setet från Tala och jag och sambon köpte lite nytt till köket till oss själva i julklapp, bl.a. en ny stor härlig brödrost från Dualit samt en ny visp! Har testat brödrosten, grym!!


M♥