måndag 9 januari 2012

Oxveckor


Intensiv jobbperiod just nu. Nytt projekt som startar upp och mycket som ska falla på plats, men det är kul och lärorikt, gillar när det blir intensivt mellan varven.


Det var dock riktigt trögt att gå upp i morse, men upp kom jag! Lika fantastiskt varje gång! :-)


Idag fick vi snö här i Göteborg, snö som snabbt blev blask, riktigt tråkigt. Nu kan det kvitta om det kommer snö för min del, vill ha vår, pärlhyacinter, tulpaner, anemoner och ranunklar!


I förra veckan slog jag till och köpte en väska från Marc Jacobs. Hade egentligen kikat på en mindre modell men det fick bli den större och det ångrar jag inte, är supernöjd med min Marc! :-)

Kikade på "Hinsehäxan" ikväll. Bra, ska absolut se det avslutande avsnittet i morgon kväll.


Ser även fram emot torsdagens tennis. Nystart för våren och i lördags köpte jag ett nytt racket. Neongult! :-) Känner mig laddad!


M♥

Inga kommentarer: