söndag 8 januari 2012

Rea



Har ni hunnit med någon rea än? Själv så har jag faktiskt inte sprungit runt så mycket i affärerna, tycker det är minst lika bra och lätt att fynda på nätet. MEN hittade en fin marinblå dunjacka på Benettons rea i förra veckan till E, knappt 300 kr, ett fynd! Sen reade även Åhléns ut Clean parfymer så jag köpte en så klart! :-) Älskar ju dessa!


Kollegan och jag handlade dessutom på nätet, på rea, och där hittade jag en superfin bastväska i finaste lila samt två latte muggar från Agneta Livijn som kompletterar dem jag redan har.

Dessutom fyndade jag superfina kläder till E från PompDeLuxe. Danska barnkläder till bra priser och bra kvalité. En hel hög med kläder fick jag hem och E var nöjd, speciellt över byxorna som "- nästan är som dina mamma!!" (mina från Mos Mosh). Har nu tvättat några av tröjorna och de verkar hålla god kvalité. Det blir definitivt fler köp därifrån.

M♥