fredag 10 september 2010

Yoga...


Jag, på en strand i Thailand april 2011.....hahaha...eller inte!

Fantastiskt.......svårt! Jag och kollegan testade ju yoga igår och det var mycket svårare än jag trodde! Insåg att jag har otroligt dålig balans, for som en fura när det var dags för balansställningarna. :-) Kollegan och jag sneglade på varandra och fnissade. Hamnade bakom en äldre dam och det kändes liiite konstigt när vi låg på mage och stod i "hunden", "cobran" och vad de nu hette och skulle stirra "-rakt fram", ja då hamnade man ju med blicken liksom i ändan på den framför...hm.. :-)

Å när vi ändå pratar om rumpor, ändor, bakar så satt jag här på jobbet i lugn och ro när jag hör att någon är inne i vårt lunchrum och tar vatten OCH släpper joooordens "brakare". Trodde jag skulle smälla av! :-) Var ju bara tvungen att se vem det var och låtsades strosa ut i korridoren men personen hann in i ett av våra konferensrum. Strosade vidare till receptionen och frågade kollegan om hon möjligtvis såg vem som gick in? "- Nja, det var en gäst" sa hon. Sen såg hon lite finurlig ut och jag behövde bara fråga "-hörde du?" så bröt hon ihop av skratt! Hon hade alltså hört det hela vägen ut till receptionen! hahahahahah..s
Hon pekade ut personen sen, proper man i svart businessuit...haha.

Inga kommentarer: