tisdag 23 mars 2010

Med mig hem..

Efter att mässan stängt i fredags tog vi oss en tur på stan. Hittade My Little Pony saker till E som hon blev superglad för. En bit chevre fick oxå följa med mig hem från marknaden i lördagsmorse likaså blommorna jag skrev om tidigare. I butiken med alla doftljus hittade jag även ett pulver för dammsugaren. Strö ut och sug upp det och det doftar gott när du sedan dammsuger! hehehehehehe...kan man lura på sambon detta?Sambon fick färskpotatis som vi åt i söndags(trodde aldrig han skulle sluta le vid middagsbordet! Tänk att man kan vara såå förtjust i potatis! :-) ) Hittade även en affär med massor av saker från Derriere la porte - saker man aldrig ser här hemma. Har gått och kikat på den runda kakburken ett bra tag här hemma så den köpte jag direkt när jag såg den samt en ny tablett till E från samma märke.

Inga kommentarer: