tisdag 9 mars 2010

Dagar som passerat!

Det har varit fullt upp sedan jag skrev sist, helt otroligt vad fort det går nu - får lite panik när jag tänker på allt som jag måste få i ordning innan vi åker till Thailand. Däremellan har jag ju även en resa till Cannes på måndag - lördag och det blir första gången jag är ifrån E så länge, gulp! Hur ska det gå?

I förra veckan var jag i Norge, närmare bestämt Halden på möte. Efter mötet hade vi lite tid innan tåget skulle gå tillbaka till Göteborg så vi tog en promenad och jag hittade världens mysigaste affäre, Lykke! Bara favoritmärken och mitt ibland detta hittade jag armband från Undo De 50 på rea, 49 nok! De skulle sluta med märket och reade ut de som fanns kvar så jag köpte två st. Dock var det med silver"knappar" för litet så E fick det istället.

Inga kommentarer: