lördag 17 januari 2009

A-W


I torsdag var jag ute på AW med två kollegor och herrgud vad med dricka det blev! :-)

Vi träffades på Mañana(har tipsat om dem förut) och började med ett glas rött...å ett till...å...Hahahahaha

Vi beställde in massor av tapas och det var såååå gott! Mådde som en prins när vi gick därifrån vid 22 tiden. OCH, mådde faktiskt som en prins när jag vaknade! Gårdagen på jobbet var otroligt hektiskt - har ett antal deadlines om hörnet och det är mycket som skall vara klart innan månadsskiftet å tiden går ju bara så fort. Helt plötsligt är vi i mitten på januari!!

3 kommentarer:

Fröken Lefflers mamma sa...

Jag är glad att jag inte hängde med i ert tempo kan jag säga! Lilla Fröken Leffler hade nog inte varit så glad på sin mamma då :) Dock instämmer jag i att maten var toppen och sällskapet ännu bättre!
kram

"M" sa...

:-) Hehehehe, ja, det gick undan där ett tag men jag mådde faktiskt riktigt bra i fredags morse! Å jaa, maten är riktigt god där, ett bra ställe att hänga på helt enkelt!

"M" sa...

:-) Hehehehe, ja, det gick undan där ett tag men jag mådde faktiskt riktigt bra i fredags morse! Å jaa, maten är riktigt god där, ett bra ställe att hänga på helt enkelt!